• Voor het het barschema is een indeling gemaakt op teambasis rekening houdend met de reeds gemaakte afspraken met trainers en coaches.

     

    Alle wedstrijden welke nu bekend zijn staan hierin verwerkt, van een aantal teams volgen de aanvullende wedstrijden nog omdat deze pas later ingedeeld gaan worden. Tevens komt schiedam voor een aantal wedstrijden deze kant  en zijn er de wedstrijden van de Blue Angels (regelen zelf de bardienst).

    Uiteraard is dit schema niet in beton gegoten en onderhevig aan wijzigingen door afgelastingen en wijzigingen maar voor nu kunnen we hiermee met zijn allen de bar draaien.

    Wijzigingen zullen we ontvangen via het wedstrijdsecretariaat en doorgeven aan de betreffendebardienst teams, alle wedstrijden zijn ook terug te vinden in de sportlinked app en straks ook op de homepage van onze nieuwe website.

    Bardiensten starten 1 uur voor aanvang van de wedstrijd en eindigen minimaal 1 uur na de wedstrijd, verdere instructies omtrent het openen- en sluiten en het kassasysteem hangen in keuken.

    Letop de baromzet is een belangrijke bron van inkomsten voor de vereniging. Met het draaien van een bardienst draag je dus op meerdere vlaken bij aan de vereniging. 

    Voor vragen en/of opmerkingen kan je voor de barcommissie contact opnemen met: Chris Knuever (06-81090735). Mocht je vragen hebben over het kassasysteem dan kan je contact opnemen met Stefan Gruiters (06-42234247).

    Laten we er met zijn allen een mooi seizoen van maken en met elkaar de omzet en de sfeer hoog houden. We rekenen op jullie aanwezigheid en onvoorwaardelijke inzet.

     

    Geef de namen van de personen die de bardienst draaien op via agenda.gophers@gmail.com. Hier kunnen ook evt wijzigingen naar verstuurd worden.